
- послове инфо пулта - пружање информација грађанима у вези надлежности Градске управе града Смедерева;
- вођење матичних књига и књига држављана (издавање извода из матичне књиге рођених, венчаних и умрлих, издавање уверења о држављанству, уношење свих промена у матичне књиге, пријем захтева за венчање);
- првостепени управни поступак у области личних стања грађана, издавање потврда о имовном стању;
- послове писарнице, картотеке и архиве;
- послове експедиције и курирске службе;
- правне помоћи;
- ажурирање бирачког списка и обезбеђивање општих услова за спровођење избора и референдума;
- послове месних заједница, стручнe и административно - техничке послове за савете месних заједница, друге органе и радна тела, послове израде и достављања нацрта и предлога одлука и других аката надлежним органима;
- поделу карата за превоз градским саобраћајем лицима старијим од шездесет пет година;
- област финансија, односно израдe финансијских планова градских и сеоских месних заједница у складу са Одлуком о буџету града Смедерева;
- праћење финансијског пословања месних заједница, реализацију средстава буџета планираних за финасирање рада месних заједница и реализацију самодоприноса;
- послове израде извештаја о финансијском пословању месних заједница и реализацију одлука и закључака Градског већа и Скупштине града у области рада месних заједница;
- послове у вези са радним односима запослених у граду Смедереву - Градској управи града Смедерева;
- правне и административно-оперативне послове за потребе Градског правобранилаштва;
- одржавање телефонске централе, телефонских уређаја и апарата, прослеђивање и усмеравање телефонских позива, одржавање разгласних уређаја, постављање опреме и уређаја за снимање седница (Скупштине и Градског већа);
- послове бифеа;
- умножавање материјала и одржавање апарата за умножавање;
- послове манипулативног радника;
- послове магационера и помоћног радника (браварски, молерски и остали послови по потреби);
- послове аутомеханичара, возача, портира и послове робне евиденције;
- послове израде планова одбране Града (као саставног дела Плана одбране Републике Србије), предузимање мера за усклађивање припрема из своје надлежности са Планом одбране Републике Србије; предузимање мера за функционисање Града у ратном и ванредном стању; спровођење мера приправности и предузимање других мера потребних за прелазак на организацију у ратном и ванредном стању; организовање заштите од елементарних и других већих непогода и заштиту од пожара, као и стварање услова за њихово отклањање, односно ублажавање, безбедност и здравље на раду, доношење одлука о организацији и функционисању цивилне заштите; доношење планова и програма за ванредне ситуације; послове у вези са образовањем и функционисањем Градског штаба за ванредне ситуације; формирање и опремање јединица цивилне заштите; организовање и развој личне и колективне заштите; обезбеђење одређених средстава за осматрање и узбуњивање; отклањање последица елементарних непогода; формирање и ажурирање базе података о објектима оштећеним у елементарним непогодама;
- друге послове у складу са Законом и Статутом града.

Слађана Јанићијевић
телефон: +381 (0) 26 672 724 локал 1664
Одсек за општу управу и месне кацеларије
шеф Лидија Михаиловић
телефон: +381 (0) 26 672 724 локал 1664
Одсек за месне заједнице
шеф Мирослав Степановић
телефон: +381 (0) 26 621 334
телефон: +381 (0) 26 672 724 локал 1730
Одсек за нормативно-правне, кадровске и административне послове
шефица Бојана Радовановић
телефон: +381 (0) 26 672 724 локал 1839
Група за ванредне ситуације
телефон: +381 (0) 26 672 724 локал 1616
Одсек за заједничке послове
шеф Милорад Белић
телефон: +381 (0) 26 672 724